Obserwatorzy

43. Lusterko Peemer rewelacyjny gadżet na telefon.

Hurra!!! Dostałam się do testów gadżetów na telefon firmy Peemer. Starałam się na portalu Trusted Cosmetics o przetestowanie lusterka na telefon. Już w zgłoszeniu zaznaczyłam, że chcę go dla mojej starszej córki, która bez lusterka nie wytrzymuje nawet pięciu minut. Ciągle lata i się w nim przegląda. Stwierdziłam, że taki gadżet jest jej niezbędny do funkcjonowania zwłaszcza w szkole:)
Otrzymałam od polskiej firmy Peemer ślicznie i bardzo elegancko zapakowane lusterko, które od razu podbiło moje serce jak i mojej córci.


Lusterka dostepne były w czterech kształtach i mi dostało się najładniejsze i najpraktyczniejsze o kształcie owalu model premium Dark Silver Oval. Gadżet ten dodatkowo ozdobiony jest maleńkimi kryształkami Swarovskiego, które w świetle cudownie lśnią jak diamenty. Córka prędko nakleiła je na swój telefon i pobiegła pochwalić się wśród znajomych.Lusterko na telefonie prezentuje się tak:


Moja opinia:

Jak się na pewno domyślacie ten gadżet firmy Peemer zrobił wielką furorę wród koleżanek i znajomych córki. Każdy oglądał lusterko,które jest ręcznie robione i dziwił się,że coś takiego można mieć a córka puszyła sie z dumy. To naprawdę bardzo pomocny w różnych chwilach gadżet. Córka twierdzi, że teraz ma lusterko w zasięgu ręki, zawsze może sprawdzić jak wygląda bez wychodzenia do łazienki. Lusterko nie przesuwa się, nie zarysowuje, jest nietłukące i nie przeszkadza.Można go odklejać i przyklejać milion razy. Polecam Wam też wypróbowac ten gadżet na Waszych telefonach.

6 komentarzy:

  1. niezły patent i szczerze nie słyszałam o tym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dobrze rozumiem to lusterko jest tylko po to żeby się przejrzeć w nim przed ewentualnym zrobieniem zdjęcia? W takim wypadku mało przydatne, zawsze można przejrzeć się w telefonie.
    Czytając o nim myślałam, że ono jest jakoś pomocne przy ustawieniu się do selfie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu to lusterko zastępuje inne lusterka domowe i kieszonkowe. Po prostu służy do poprawiania makijażu, zobaczenia jak wyglądamy.

      Usuń
  3. Ja robię zdjęcia przednim aparatem :) ale jeśli ktoś wykonuje je głównym to z pewnością się przydaje.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To lusterko traktuję raczej niedo robienia zdjęć tylko do sprawdzania w każdej chwili swego wyglądu :)

      Usuń